Igen elfoglaltak a tejesemberek.

Főként a filmekből tudjuk, hogy Amerikában és Nyugat-Európában a tejesember a ház elé tette a tejet, üvegben vagy kannában. Bár ez a szokás ott már eltűnőben van, Japánban a mai napig így jut az emberek nagy része a tejtermékhez. Számos hagyományos japán háztartásban a bejárati ajtó közelében található tejesdoboz várja, hogy nap, mint nap megtöltsék a friss áruval.

Ezek a helyes tejesdobozok postaládaszerű, fából készült tartók, amelyeket a bejárat közelében szögelnek fel. A tejesember ezekbe tudja tenni a flakonban vagy üvegben található tejet – éppen úgy, ahogy a postás dobja be a leveleket. Az újonnan készült tartók némelyike műanyagból készül, sőt az is előfordul, hogy szigetelik a belsejét. Némelyik cég hűtőtasakban szállítja a tejet, hogy addig is hideg maradjon, amíg az asztalra kerül.

Lehet, hogy meglepő, de a tejtermékek (tej, joghurt, stb.) házhozszállítására még napjainkban is igény van. Ugyan ki ne szeretné, hogy reggel csak ki kelljen nyitnia az ajtót a friss tejért? A tejgyártók is felismerték ezt és komoly erőfeszítéseket tesznek a marketing terén, hogy újra fellendítsék az forgalmat. Az 1980-as években ugyanis hanyatlott az érdeklődés a házhozszállítás iránt. Az elmúlt 10 évben viszont a legnagyobb japán tejtermelő cég a házhozszállítási forgalom duplázódásáról számolt be.

Forrás: www.amusingplanet.com, képek: presentandcorrect.com és blogs.yahoo.co.jp/pokegoelevel