„Legyen malaca” címmel sertéshús-fogyasztást ösztönző kampány indult, kóstolókkal

23 áruházban és üzletben népszerűsítik a sertéshúst.

Hét héten át, egészen április 30-ig várják a fogyasztókat országszerte kóstoltatásokkal, összesen 23 áruházban és üzletben. Az Agrármarketing Centrum, a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács, valamint a Földművelésügyi Minisztérium közös kampányában televíziós és rádiós felhívásokkal és belföldi rendezvényeken történő megjelenésekkel is népszerűsítik a hazai sertéshús fogyasztását.

A szaktárca és a szakmai szervezetek nem titkolt célja, hogy a tavaszi kampánnyal hozzájáruljanak az ágazat stabilitásához, a bel és külpiaci értékesítés növeléséhez, a minőségi termék előállítás feltételeinek megteremtéséhez, valamint a versenyképesség növeléséhez. Nagy hangsúly kerül a mangalica hús fogyasztásának népszerűsítésére is.

A kóstoltató kampányok két kiskereskedelmi áruházlánc (Auchan és Spar) áruházaiban, valamint kisebb vidéki húsüzletekben zajlanak majd. Ezen kívül Budapesten a Fehérvári úti, a Rákóczi téri valamint a Fővám téri Vásárcsarnokban is ízlelhetnek kiváló minőségű sertéstermékeket a vásárlók. Emellett különböző belföldi rendezvényeken kóstolhatnak ízletes magyar sertéshúst a látogatók, többek között a Kevi Böllértalálkozón, a Tiszator fesztiválon, és a Magyar Ízek Tavaszi Vásárán.

Forrás: www.amc.hu