Adományokat gyűjt.

Az influenszer szóra sokan fanyalognak, de ’aki’ most következik, az még nekik is tetszeni fog: megérkezett B, a világ első méhecske influenszere!

Az Instagramra berobbant méh ugyanúgy fotókat posztol követőinek, mint humán társai: a képeken dolgozik, lazul, napozik a tengerparton vagy éppen pózol egy turistalátványosság előtt. Miközben B bejárja a nagyvilágot és bepillantást enged az életébe, rengeteg követőt szerez: a tündéri méhecske posztjait egyre többen figyelik.

B azonban nem azért van itt, hogy lájkokat gyűjtsön és nem is magamutogatásra használja fel az oldalát, hanem nagyon is hasznos célra: arra kéri a követőit, és a cégeket, hogy támogassák a méhmentő alapítványt.

„Szükségem van rád: minél több követőm van az Instán, annál érdekeltebbek lesznek a márkák az együttműködésben és annál több pénzt gyűjthetek” – fogalmaz lényegre törően a közösségi média új sztárja.

A nagyüzemi mezőgazdaság a méhek eltűnésének fő oka, emiatt a rovarok 24 százaléka pusztul el minden évben Európában. A beporzók kulcsfontosságú szerepet játszanak a globális élelmiszeriparban. Lényegében minden harmadik falatot, ami a szánkba kerül, nekik köszönhetünk.

Nélkülük nem lenne elegendő élelmiszer a földön, és számos ökoszisztéma pusztulásnak indulna. A méhek védelme ezért a bolygó és az emberiség védelmét is jelenti.

B megalkotója egy francia alapítvány (Fondation de France), amely ilyen kreatív módon próbálja arra biztatni a különféle termékek, márkák képviselőit, hogy keressék az együttműködést – a méhecske szívesen promotálja a termékeket, támogatásért cserébe. Minden befolyt összeg a BEE FUND szervezetnek megy, amely a pénzt arra költi, hogy a farmereket méhbarát technológiákkal lássa el, hogy újratelepítse a méhek élőhelyét, vagy hogy felvilágosítsa a hobbikertészeket a növényvédőszerek használatának veszélyéről.

Amennyiben szeretnénk segíteni a méheknek, kövessük be B oldalát az Instagramon és segítsünk felhívni erre a fontos ügyre mindenki figyelmét!

Forrás: mymodernmet.com